AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez | 

It's cold, I need my Superman | Tate

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurMessage

✖ PÂTISSERIES VENDUES : 362
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 27/12/2012

MessageSujet: Re: It's cold, I need my Superman | Tate   Sam 5 Jan - 0:23

lol oui oui, je le fait ou?

Most men will not swim before they are able to.” Is that not witty? Naturally, they won’t swim! They are born for the solid earth, not for the water. And naturally they wont think. They are made for life, not for thought. Yes, and he who thinks, what’s more, he who makes thought his business, he may go far
Revenir en haut Aller en bas

✖ PÂTISSERIES VENDUES : 295
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 28/12/2012

MessageSujet: Re: It's cold, I need my Superman | Tate   Sam 5 Jan - 0:26

Je sais pas Centre commercial, cinéma, café ^^
Genre deux -trois semaines après, le temps qu'elle se rende compte que quelque chose ne va pas chez elle Razz

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image] [Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
Skyfall. « Where you go I go What you see I see I know I'll never be me without the security Of your loving arms Keeping me from harm Put your hand in my hand And we'll stand Let the sky fall, when it crumbles We will stand tall Face it all together - RAIN BIRD »

✖ PÂTISSERIES VENDUES : 362
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 27/12/2012

MessageSujet: Re: It's cold, I need my Superman | Tate   Sam 5 Jan - 0:27

centre commercial. hahah laisse moi rire! je vais faire ca je t'envoie dans pas long

Most men will not swim before they are able to.” Is that not witty? Naturally, they won’t swim! They are born for the solid earth, not for the water. And naturally they wont think. They are made for life, not for thought. Yes, and he who thinks, what’s more, he who makes thought his business, he may go far

✖ PÂTISSERIES VENDUES : 295
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 28/12/2012

MessageSujet: Re: It's cold, I need my Superman | Tate   Sam 5 Jan - 0:28

Ok super merci :D

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image] [Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
Skyfall. « Where you go I go What you see I see I know I'll never be me without the security Of your loving arms Keeping me from harm Put your hand in my hand And we'll stand Let the sky fall, when it crumbles We will stand tall Face it all together - RAIN BIRD »

Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: It's cold, I need my Superman | Tate   

It's cold, I need my Superman | Tate

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 6 sur 6Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6